Unordered List

Ahad, September 09, 2012

GILA!..IBU NEKAD BAKAR ANAK DALAM OVEN!




Dunia semakin hari semakin gila, mungkin inilah yang paling tepat diungkapkan saat memperkatakan mengenai berita ini. Seorang ibu di Sacramento tegar membakar bayinya hidup-hidup, sadisnya si bayi comel itu dibakar dalam oven microwave!..Ingat ayam bakar ker?..


Saat ini wanita zalim tersebut sudah ditahan di Sacramento. Menurut polisi, bayi malang yang baru berusia enam minggu itu mati di dalam oven microwave. Bayi yang bernama Mirabelle Thao-Lo, ditemukan mati pada 17 March lalu setelah seorang petugas datang ke rumah suspek.


Setelah disoal siasat selama tiga bulan, didapati bukti-bukti autopsi bahawa bayi tersebut mati kerana “luka panas yang luar biasa”. “Berdasarkan penelitian dan hasil autopsi, detektif yakin luka terjadi kerana bayi dipanggang di dalam microwave,” kata polis.

Selasa pagi kelmarin, petugas langsung menahan ibu korban, Ka Yang, 29 tahun. Dia ditahan di rumahnya di Blok 800 Rood Avenue. Ka Yang sudah didaftar dalam penjara Sacramento dan didakwa melakukan pembunuhan. Namun, motif pembunuhan belum diketahui.

SUMBER: UNIK HARIAN BERITA

0 comments:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...